Viikonloppu sujahti taas hetkessä ohi. Mun siskolle pidettiin polttarit lauantaina ja siinä menikin se päivä ihan kokonaan. Mies ja lapset oli sen ajan mun isän luona, kun polttaritkin oli siinä suunnassa. Illalla lähdettiin ajamaan kotiin ja sunnuntaina mies meni pojan kanssa mökille ja hakemaan Wilma koiraa kotiin ja minä menin tytön kanssa kirpparille ja kaupungille vähän ostoksille.

Meidän kirpparipöydältä oli onneksi mennyt ihan kivasti vaatetta, videoita ja cd:itä kaupaksi. Hintaa olin laittanutkin niin vähän etten edes suuria summia odota saavamme, mulle on pääasia että kamat menee ja saadaan pöytä maksettua. Löysin kirpparilta pojalle dinosauruskirjan ja hyönteistutkija kirjan, olivat kovin mieleisiä tuliaisia kun rakastaa tutkia kaikkea ja dinot on nyt erittäin kova juttu. Tytölle löysin ihanat bikinit, ja ne oli ihan pakko hankkia kesäksi :)

602669.jpg

Käytiin prismassa lankaostoksilla, ja mukaan tarttui nyt merinovillaakin jota päätin kokeilla johonkin vauvanvaatteeseen. 6,0mm:n bambupuikot sain sopivasti äitipuoleltani viikonloppuna.

602678.jpg

Vauvan peittoa olen kutonut ihan kiitettävästi, mutta vielä on matkaa loppuun. Muita käsitöitä en olekkaan nyt tehnyt kun viikonloppuna en paljoa kerennyt tekemään. Nyt on onneksi rauhallinen viikko, ensi viikonloppuna menenkin ystäväni kanssa helsinkiin syömään ja etsimään isyyspakkaus tarvikkeita ja jotain lankoja meinasin myös etsiä jos löytyisi kivoja värejä, täällä kun on ainakin kovin suppeat valikoimat. Sitä reissua odotan jo kovasti, ystävänikin on raskaana joten massut pystyssä mennään pitkin helsinkiä ;)